فقط 3 روز با ارسال رایگان خرید کنید! فروش ویژه نیمه شعبان

آیا رشد زعفران ادامه دار است؟

زعفران سرگل و نگین خوش عطر و خوش رنگ2

همانطور که در جریان هفته ای که گذشت بودید زعفران سرگل حدودا 700 هزار تومان در کیلو گران تر شد همینطور قیمت زعفران های نگین و سوپر نگین نیز هر کدو یک الی یک میلیون و صد هزار تومان افزایش  داشته اند.

ما در حال نزدیک شدن به ماه مبارک زمضان هستیم اگر تصمیم به خرید زعفران دارید بهتر  است قبل از ماه مبارک این کار را بکنید و در ماه مبارک به دلیل حجم تقاضای داخلی و همچنین خارجی زعفران برای کشور های اطراف خرلیج فارس و همچنین کشور های عربی این محصول روند رو به رشدی خواهد داشت.

تحلیل گران حوضه زعفران این روند رو به رشد را قوی پیش بینی میکنند و این احتمال را میدهد که زعفران نگین به سقف های جدید دست پیدا بکند.

یکی از بزرگترین خریداران زعفران ایران خریداران چین هستند که این روز ها از راه های غیر مستقیم زعفران را دریافت میکنند.این روز ها با توافق میان ایران و چین این عامل تقویت شده است که زعفران را به صورت مستقیم خریداری  کرده و قیمت تمام شده خود را کاهش بدهند. و این تقضای خرید زعفران نیز باعث گرانی بیشتر زعفران در ماه های آیند خواهد شد

عزیزان توجه داشته باشند در ماه رمضان به دلیل حجم خرید های از تمام کشور امکان افزایش کرایه های حمل برای تمام شهرستان ها می باشد و این کار میتواند در قیمت تمام شده و رقابت شما در این ماه عزیز تاثیر بگذارید. پیشنها ویژه میشود که خرید های خود را قبل از ماه رمضان تمام کنید.

بازرگانی براتی عرضه کنند خشکبار/ادویه جات/ گیاهان داروی و زعفران منطقه خراسان در 7 روز هفته 12 ساعته اماده ثبت سفارشات و جواب گویی سوالات شما می باشد

09150910501

cropped logo scaled 1

 

فهرست مطالب